Coffee zeRo

asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää Coffee Zeron käytöstä, suosittelemme lukemaan valmisteen käyttöä ja annostusta koskevat ohjeet sekä usein kysytyt kysymykset vastauksineen.

Kuinka monta annospussia minun tulee nauttia päivässä?

Suositeltu vuorokausiannos on 1 annospussi, eikä määrää tule ylittää. Lue lisää käytöstä ja annostelusta täältä.

Kuinka nopeasti valmisteen vaikutuksen huomaa?

Tämä on yksilöllistä, mutta useimmat huomaavat vaikutuksen, kun käytön aloittamisesta on kulunut 2 viikosta 3 kuukauteen. Osa asiakkaista kertoo huomanneensa vaikutuksen jo 6–7 päivän käytön jälkeen, toiset huomaavat tehon 4 kuukauden kuluttua. Jos olet epävarma, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi henkilökohtaista neuvontaa ja ohjausta annostelun ja toimitusvälin suhteen.

Miten vihreät kahvipavut eroavat tavallisista?

Kahvipapujen sisältämä tehokas klorogeenihappo katoaa tavallisesti kahvin paahtamisen yhteydessä. Coffee Zero onkin valmistettu tuoreista, paahtamattomista ja vihreistä kahvipavuista. Paahtamisen yhteydessä kahvipavut muuttuvat ruskeiksi, mutta ennen paahtamista ne ovat vihreitä. Valmistustapamme auttaa säilyttämään papujen tehokkaat ominaisuudet, ja samalla olemme onnistuneet kehittämään poikkeuksellisen herkullisen maun.

Kuinka kauan Coffee Zero -pakkaus kestää?

Yksi pakkaus sisältää 30 annospussia, ja 1 pussin päivittäistä annossuositusta noudattamalla pakkaus kestää kuukauden. Jos sinulla on yksilöllisiä tarpeita, voit pyytää lisätietoa asiakaspalvelustamme.

Voinko juoda Coffee Zeroa tyhjään vatsaan?

Kyllä, voit hyvin juoda Coffee Zeroa tyhjään vatsaan, vaikka suosittelemmekin syömään kevyesti ennen käyttöä. Teho on sama kuin jos ottaisit valmisteen aterian yhteydessä. Lue lisää käytöstä ja annostelusta täältä

Mihin aikaan päivästä Coffee Zeroa suositellaan juotavaksi?

Annospussi(t) suositellaan otettavaksi aamulla aamupalan yhteydessä. Näin valmiste voi kiihdyttää kehon aineenvaihduntaa pitkin päivää, ja samalla se antaa energiaa. Voit kuitenkin juoda Coffee Zeroa myös milloin tahansa muulloin päivän aikana. Emme suosittele nauttimaan valmistetta juuri ennen nukkumaanmenoa sen sisältämän kofeiinin vuoksi.

Voinko käyttää valmistetta samanaikaisesti lääkkeiden kanssa?

Coffee Zero on luontaistuote, joka lähtökohtaisesti sopii käytettäväksi samanaikaisesti lääkkeiden kanssa. Jos kuitenkin käytät reseptilääkkeitä ja olet asiasta epävarma, keskustele aina lääkärisi kanssa ennen käytön aloittamista.

Kotitaloudessamme on useita saman tuotteen käyttäjiä. Voimmeko saada alennusta?

Jos samassa osoitteessa on useita tuotteen käyttäjiä, voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyytää perhealennusta. Suosittelemme, että yksi teistä tekee ensin tilauksen, minkä jälkeen otatte meihin yhteyttä. Näin meillä on tilaus valmiina tilausjärjestelmässä.

Sitoudunko johonkin tilatessani Coffee Zeroa?

Ei, Coffee Zero -tilauksella ei ole sitoutumisaikaa. Saat ensimmäisen kokeilupakkauksen puoleen hintaan, minkä jälkeen lähetämme sinulle pakkauksen kerran kuussa normaaliin hintaan. Voit irtisanoa toimituspalvelun milloin haluat, kuitenkin viimeistään 14 päivää ennen seuraavan pakkauksen lähettämistä. Tämä johtuu siitä, että lähetämme pakkaukset hyvissä ajoin, jotta ne saapuvat vastaanottajille juuri ennen kuin edellinen pakkaus tyhjenee. Toivomme, että voit nauttia Coffee Zeroa ilman pidempiä keskeytyksiä, sillä tämä parantaa tuotteen vaikutusta. Voit myös ostaa tuotteita ilman kestotilausta 6 tai 12 kappaleen erissä alennettuun hintaan.

Voinko käyttää Coffee Zeroa, jos olen raskaana tai imetän?

Yleisesti emme suosittele lisäravinteiden tai kosmetiikan käyttöä, jos olet raskaana tai imetät. Tämä johtuu siitä, että kliinisiä kokeita ei eettisistä syistä johtuen tehdä raskaana olevilla tai imettävillä henkilöillä.

Suosittelemme keskustelemaan lääkärin kanssa selvittääksesi, sopiiko valmiste juuri sinulle.

Olen lähdössä lomalle ja haluaisin jättää välistä yhden tai kaksi toimitusta. Onnistuuko se?

Tottahan toki! Voimme räätälöidä toimitusvälin juuri sinulle sopivaksi. Sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

En löydä vastausta kysymykseeni. Mitä teen?

Ota meihin yhteyttä! Asiakaspalvelussamme työskentelee tuoteasiantuntijoita, jotka neuvovat sinua mielellään kaikissa asioissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun jo tänään – olemme täällä sinua varten.

Neuvojen ja opastuksen lisäksi tarjoamme seuraavia palveluita:

  • Kulutukseesi sovitettu lähetysväli
  • Lähetysten keskeytys lomien, muuton tai muun syyn takia
  • Tilauksen lopettaminen
  • Osoitteenmuutos
  • Tuotepalautukset
  • Laskutusasiat

Yhteystiedot

Puhelin: +358 942455777
S-posti: asiakaspalvelu@norisma.fi